.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکرات کتبی نمایندگان استان هاي شمالي به مسئولان اجرایی

شمال نيوز : عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در صحن علنی مجلس را قرائت کرد.

تأمینی نماینده رشت خواستار توضیح رئیس‌ جمهور در خصوص علت عدم برنامه‌ریزی صحیح در خصوص افتتاح طرح‌های استانی در دهه فجر در استان گیلان، توضیح وزیر راه و شهرسازی پیرامون علت عدم پیشرفت طرح‌های راهسازی روستایی در شهرستان رشت، توضیح وزیر نفت در خصوص علت عدم پیشرفت طرح‌های گازرسانی به روستاهای شهرستان رشت شد و به رئیس‌ جمهور و وزیر کشور در خصوص رسیدگی به نارضایتی مردم گیلان پیرامون سیاست‌های غلط استانی تذکر داد و خواستار توضیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پایین بودن کیفیت تدریس در دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور شد.

جعفرزاده نماینده رشت به رئیس‌ جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از صید غیر مجاز در دریا، به وزرای کشور، دادگستری و اطلاعات در خصوص برخورد قانونی با منحرفان و مبلغان انجمن‌های راهیان طریق معنوی در شهرستان رشت و به وزیر نفت در خصوص تسریع در حل مشکل جایگاه‌داران بنزین تذکر داد.

فیاضی نماینده نور به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم صدور حکم برای رئیس‌ پیشنهادی نظام دامپزشکی کشور و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تدوین و ارائه لایحه طرح رتبه‌بندی معلمان تذکر داد.

احمدی لاشکی نماینده نوشهرو چالوس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم توجه کافی به جاده عباس‌‌آباد ـ کلاردشت با وجود تذکرات قبلی تذکر داد.

بائوج لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در صدور مجوز دانشگاه غیرانتفاعی فجر تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزرای کشور و جهاد کشاورزی پیرامون پیگیری تدوین سیاست‌های تشویق مهاجرت معکوس از شهر به روستا و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص بازنگری در مدیریت‌های استانی تذکر داد.

قربانی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص مدیریت صحیح بازار و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در پایان سال، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تأمین اعتبار برای ساماندهی و تعدیل پره‌های صید و به وزیر ورزش و امور جوانان پیرامون تأمین اعتبار طرح‌های ورزش شهرستان آستانه اشرفیه تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزرای امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص تجدیدنظر در قیمت‌گذاری خرید محصولات کشاورزی متناسب با نرخ تورم و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مبارزه با جریان‌ها و گروه‌های سازمان یافته مروج انحراف اخلاقی، خرافه‌پرستی، ابتذال و پوچ‌گرایی تذکر داد.

صابری، طاهری، امامی، رجبی، نوروزی و عباسی نمایندگان رامیان، گرگان، مینودشت، علی‌آباد و گنبد کاووس به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون رعایت عدالت در پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان آن وزارتخانه و جلوگیری از تبعیض بین کارکنان صنعت و بازرگانی سابق تذکر دادند.

احمدی لاشکی
نماینده نوشهر و چالوس به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در توزیع سهام عدالت به کارگران ساختمانی تذکر دادند.

علیپور، حسیني و دامادی نمایندگان قائم‌شهر، سوادکوه و ساری به رئیس جمهور در خصوص عدم پیگیری پروژه بیمارستان رازی قائم‌شهر و تعطیلی آن و عدم پیگیری تجهیز بیمارستان شهدای زیرآب و تسریع در انجام امور تذکر دادند.

نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به وزیر راه و شهرسازی در خصوص کندی در پروژه مسکن مهر نوده علی‌آباد کتول تذکر داد.

نظری مهر نماینده کردکوی به رئیس جمهور در خصوص اینکه چرا بعد از از 7 سال بزرگترین پروژه استانی پتروشیمی گلستان هنوز در هاله‌ای از ابهام بوده و عملیاتی نشده است، تذکر داد.

سید هادی حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته و شاغل تذکر داد.

تأمینی‌لیچایی نماینده رشت به رئیس جمهور در خصوص عدم توجه و پاسخگویی به مطالبات استانی تذکر داد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1391
واقعا جای دکتر یوسف نژاد خالی واقعا ساری مشکل نداره هفته ای نبود که یوسف نژاد تذکر نداده باشه
بابل 2 اسفند 1391
نمايندگان بابل چكارميكنند واقعا دراين دوره بابل نماينده دارديانه .دربهارازادي جاي نريمان وكريمي خالي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.